The sound of truth

Hallå !
Har varit i vasa hela skoldagen då med gymnastik och konst gruppen.
Den första utställningen vi va på va ganska skum.. såg ut som saker man
skulle kunna fixa ihop själv xD fanns dock en väldigt cool lavasten :D
konstnären hade smält lava stenen och då bildades svarta blanka stenar.
jätte fina :) och dom hade han lagt ut som en flod framför den där lava stenen
såg rätt coolt ut :D iallafall så va det finaste på den utställningen ;P
Den andra utställningen va på så va tråååkig, bara massa talvor,
men vi fick gå in till stan efter vi varit där i typ 10 minuter ;D
så då gick Nenni och jag till stan :) jag köpte bara ett armband ;P
eller 9 armband för 3 € XD man fick med alla så, why not?
det va 4 svarta och 5 vita/silver armband :) behöver lite armband
så kolla på lite färgade åxå, men alla va värsta dyra så det blev inga
färgade då ^^ köpte en glass istället (a) XD

Annars så hitta jag ett grymt band igår :D As I Lay Dying heter dom..
här är en av deras bästa låtar; The sound of truth . Lyssna och njut ;) haha

Men nu ska jag käka pannkaka!<3 vi ses, ha de bäst,xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0