Plugga plugga plugga..

Hallå.
Ända jag gjort idag är att såva, va på konfirmations fest
och läst påh Historia prov.. nu just sitter jag och pratar lite på msn
och skriver ett inlägg så klart.. xD Väntar på att Adde ska
höra av sig som han inte gjort på hela dagen..
men det blir väl jag som smsar honom tillsist ^^
Om jag inte åker till Adde ikväll så blir det väl mera plugg
och kanske lite The sims 2.. måste se.. åker jag till
honom så har jag ingen aning om vad vi ska göra..
Vet inte ens vad jag ska skriva i det här inlägget..
Ända jag vet är att jag vill att allt ska reda upp sig
och att jag måste åka och shoppa. men det kmr
iallafall inte bli idag .. :( hata röda dagar !
förutom då man missar en dag av skolan..
(blir alltid på bättre humör av en shopping runda)
men nu tillbaka till Barocken ! ..

ha de bäst, xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0