Dagen, krutonger och dagens outfit.

Hallå!
Har varit en seg dag idag, va bara till skolan en halvtimma idag,
öva på några låtar som vi ska sjunga tillsammans..
Blev lite ändringar i min affisch, kom på att jag stavat lite på
närpesiska, inte så bra kanske xD iofs skulle väl alla förstå det
men de äldre kanske bryr sig mer om att de som går i gymnasiet
MÅSTE stava rätt och inte SKRIVA på närpesiska, irriterande -.- haha
Aja men, uppdateringen:

Annars så har jag inte gjort så mycket idag.. skolan en liten stund,
sedan och handla lite mat, sedan till biblioteket och lämna tillbaka
böckerna jag lånat + låna en till bok, Stora spådomsboken.
Grymt inressant faktist.. Skulle vilja testa på att spå med tarotkort ^^
måste se om jag hittar nån billig kortlek xD haha.
Har nästan hela boken utläst redan, och den är inte liten heller!
Men har sparat lite saker tills senare, måste ju ha något att göra
imorgon åxå om inte jag åker till Adde på kvällen ;P

Annars så gjorde jag en jätte god sallad idag !
sallad, gul paprika, gurka och massa ört krutonger <3

jätte gott :D skulle bara vart nån dressing till.. typ den som
är på ceasarsalladen, mums ! <3
Min favoritsallad är Ceasarsallad! älskar krutongerna :)
och den goda såsen! och sallad.. och allt :D haha

Btw, Dagens outfit !

haha, dåligt urklippt i photoshop iallafall ^^
lite väl vit är jag idag, men någongång måste jag väl
va det åxå xD är nästan alltid svart klädd med nån liten färgklick
någonstans, haha ;D svarta jeans och ett färgglatt linne
eller en färgglad tunika är grymt nice ! Me like :)
Aja men nu kommer jag inte på något mer att skriva..
så vi hörs senare :) ha det bäst ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0