Bluebox saker anlände till finland !

Hej!
Idag anlände mina saker från bluebox.se :D med en viss omväg..
( dom skickar inte till finland, så skicka till syrran så fick hon skicka hem hit )
först har vi en air freshener :D med smultron och kräm doft ;D mums !

Sen en värmande massage olja (a) som doftar och smakar
jordgubbar/ smultron :D smaka dock väldigt starkt !

Sen så köpte jag två läppglans/ läppbalsam :D
dom e värsta jätte smååå ;P jätte sött !



önskar att jag beställde mer , efter som jag älskar att få saker !
speciellt många på samma gång ;P hihi

Annars så har det väl inte hänt så jätte mycket idag..
skolan förståss, 2 histora, och en engelska ^^ hade ingen konst idag så..
Ikväll , klockan 7, ska jag på 8;ornas och 9;ornas konsär xD
hoppas det är bra, för det jag hörde idag då nenni och jag tjuvlyssna..
lät inte bra.. xD rätt taskit att säga så men jag tyckte det lät hemskt.

Har inte laddat upp "dagens outfit" på jätte länge,
så tänkte att ni skulle få se en bild på mig nu då xD

Byxor från Diesel
Linne från H&M
Skjorta från Lindex (om jag inte minns fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0