Atlantis och nougat.

Tjena.
Är inte på världsbäst humör idag.
Min musiklärare har fittast med mig hela dagen..
jag sjunger inte rätta stämman, jag gör inte sii ja ska göra sååå
gör inte så däär de är feeel inte rätt stämma blabla blaaa ORKA !
Snacka om att man vill gå ner under havet, till atlantis eller nåt..
skulle va så jävla bäst om det fanns ! bara åka dit å fan ta det lungt ett tag -.-
behövs värkligen.. som tur är slutar skolan snart.. ca 4 veckor ! härligt ..

Har tagit det rättså lungt idag.. fasst träna som fan på gymmet eftersom ja va
så jävla arg på läraren -.- hjälpte lite mot då ja va så arg faktist ^^
Slog ut all min aggression på boxnings säcken XD såg kanske inte
så fint ut där jag stog å slog.. men det hjälpte iallafall !
Efter jag vart på gymmet kom farsan efter mig, vi åkte å handla mat,
åkte hem och käka pommes frites med revbensspjäll ! mums :)
Ikväll har jag bara kollat film, Atlantis 1, och chattat lite ^^
Nu tänkte jag sätta mig ner , fasst jag redan sitter, och läsa lite ! :)

Btw, Marabous Dubbel Nougat ! <3 så jävla sött så man orkar
inte med hela ;P så lämnar ju halva tills senare ! :D haha ;D
Men vi hörs, ha de bäst ! ciaoo, xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0