Valborg och 1Maj.

Hallå !
Ska ladda upp lite bilder från valborg och första maj nu som ja lova :)
[ Klicka på bilderna för att få dom större ]

 
Nenni , Hencka, Mats

Söt Adde<3

Adde, Nenni, Mats, Nette ( Josse syns knappt )

Nenni, Mats, Josse, Nette

Dessa bilder va från valborg då ^^ Fanns förståss mycket
mera folk där, men jag orka typ inte ta några bilder så blev bara
av de nära och kära ;P haha ;D

Dessa bilder är från 1Maj. Närpes skolmusikkår macherar
alltid i centrum på första maj.. xD har varit med och spelat 5 år, så kändes
rätt konstigt att stå och kolla på i år ^^

musikanten å fuldrillor , hahaha :D
( no offence, men jag tkr inte om de flesta drillor. )
Annars efter Adde och jag vart och kollat på musikkåren och sen
vart till logen, en restaurang där morsan jobbar, och ätit Grillad gris inrefilé med BBQ sås (a)
så kom vi hem typ halv 3 och så sov vi från 3-6 XD haha ;D
Sen på kvällen åkte vi till Adde då ;P

Aja men, tror jag ska läsa lite nu, sen ska jag gå på Historia,
sen har jag 2 musik och sen en engelska .
och efter det blir det gymmet ^^ Ha de så bra ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0