Varför jag skriver blogg.

Ska ge er några skäl varför jag skriver blogg.
  1. Jag tycker att det är roligt att skriva !
  2. Jag tycker det är jätte roligt då någon kommenterar.
  3. Jag hittar ingen annanstans att ladda upp massa bilder på ett ställe,
    få designa sin egen sida och skriva precis vad man tycker !
Jag älskar att blogga helt enkelt !
Därför skriver jag hur mycker jag vill och när jag vill. :)

NU till lite bilder jag tog idag! Först lite bilder på min kisse katt <3
Korv Misse försöker posa :) älskar min kisse <3 hon har funnits
vid min sida nu i snart 10 år :) hoppas jag har henne för alltid, min sötkisse !<3



Nu lite andra bilder.. Först blommor förståss!
Vf så många bilder på blommor? Jo, vår trädgård är full med blommor.. xD

Sen två bilder från fotbollsmatchen idag.
Nenni fixar håret på Nette som äter vindruvor xD

Ettorna vs. tvåorna.

Och nu! en bok ni värkligen borde läsa!
Så spännande och så.. "skräckig" XD läskig altså ;p
Handlar typ om när mänskligheten drabbas av en epidemi
som sprider sig otroligt snabbt, alla människor som
använder mobiltelefoner drabbas av detta.."psykfall".
Inom några timmar så är de flesta döda eller galna och världen
går mot sin mörkaste tid. JÄTTE SPÄNNANDE ! xD

Läs läs läs ! :D har inte läst ut den ännu, men den är så bra!
Speciellt om man gillar lite läskigare böcker :)
Stephen King, We love your books ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0