Vasa, Morsdag och LA Ink.

Hallå :D
Har inte skrivit nu sen i torsdas, eftersom i fredas va ja till vasa,
och hann vara hemma i 2 minuter och så kom Adde ;P
och jag skriver inte blogg då han är här, haha x)
Aja men i Vasa då, så köpte jag JEANS SHORTS! :D
dom va typ på sommar rea? så fick dom för 10€, nice eller vad? :D
Dessutom hitta jag en svart cardigan åxå från H&M, hitta inte den
jag sökte på ONLY? så de blev den från h&m då ;P
Så här ser mina nya Jeans shorts ut nu då (och dagens outfit) :

[ Hade för fittigt hår idag så palla inte ladda upp det ;P haha ]
Dessutom köpte jag en ny väska :D va inte riktigt denna färgen jag ville ha,
ville ha en mer natur grön eller öjus grön färg ;P men gulgrön is the shit !
Jätte söt till sommaren ! plus den är inte för stor, och värkligen inte för liten,
Precis vad jag sökte ! ;D

Dessutom köpte jag nya skor !! :D Det blev svarta Converse,
hitta inga snygga VANS skor så.. ;P Hade värsta svårt om jag skulle
ta dom coola röda Converse.. eller om jag skulle ta dom svarta xD
men kom fram till att de svarta passar till alla kläder ;)

Men men , igår fira vi morsdag, det är ju egentligen idag i finland,
men morsan jobbar hela dagen idag så..  Så jag baka en tårta till henne :)
åså gjorde jag mat, potatis och fisk med en jätte god dillsås ! <3
( Lite cred till Adde åxå som hjälpte med fisken ;P )
Så här blev tårtan :D och jätte god blev den *skryter*

Haha, då jag skulle spritsa grädden, så gick påsen sönder XD så fick börja
om med typ halva -.- typiskt eller vad? men är jätte nöjd med resultatet !
iofs är den uppäten nu men har ju bild bevis på hur söt den var ;D

Men men , nu ska jag kolla lite på LA ink :) älskar att kolla på tatuerare!
och tatueringar.. (och piercingar) det är en av mina stora passioner ;P
fasst jag bara har en piercing (+ 6 i öronen)  och en tatuering ännu..
 vill ha mera och jag skulle gärna testa på att jobba i tatuerar/piercar yrket :)
men vi hörs, ha de bäst ! xoxo. <3

Kommentarer
Postat av: ida

ohguuud, vad har du köpt din väska?

ge mig den! :)



/i

2009-05-13 @ 18:49:16
URL: http://iidajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0