Vill ha ny mobil !

Hej igen !
Glömde ju att berätta att morsan å jag va in på Nelson ett varv idag ;D
Jag vill ju så klart ha en ny mobiltelefon eftersom min är så jävla skit ^^
Så då jag stod där och kolla på samligen mobiltelefoner de har,
så såg ja denna skönheten ! En Sony Ericsson xperia !
Vad innehåller den?
Wayfinder navigator
XPERIA™-panelgränssnitt
Flera olika navigeringssätt
3G
Push-e-post
Wi-Fi-alternativet
Utökad service och support
 RSS-information
Inbyggd kamera 3.2mpxl
Videosamtal
Bågdesign
m.m.







I want , I want, I want,
give me, give me, give me :D
Den kostar bara runt 500-650 € ..
Men jag vill fortfarande ha den :D:D Hatar min skit mobil -.-
den e lite sönder överallt och ibland hörs det inget då man pratar
med någon ;s och ibland går inte ens signalerna fram ;P
har haft in den på reparation en gång eftersom texten blev
upp och ner vänd ibland xD och det kom typ några störningar hela tiden :P
Aja men, nu ska ja läsa lite tror jag :) vi hörs ! xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0