2019

Mitt tvåtusennitton :

Jag tror och hoppas att jag bor i en storsdag och har en liten familj.
Jag hoppas också att jag är gift och här världens vackraste vigselring.
Jag tror och hoppas också att jag har ett stort hus med en walk-in closet,
fylld med härliga kläder och en massa Christian Louboutin skor.
Jag önskar att jag har ett träd där det växer pengar, ifall mitt jobb som
inredningsarkitekt inte ger så jätte mycket pengar så jag kan resa
till varmare länder på vintern och dyka/snorkla så jag får se olika
korallfiskar, och då jag kommer hem väntar min söta kisse på mig.
Dessutom skulle jag kunna tänka mig att jobba som modell på sidan
om mitt jobb, eller bara helt enkelt få gå på alla modevisningar, gratis.

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; JAG SKALL HÅLLA TUMMARNA =)

2009-10-27 @ 19:58:54
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0