Halloween :D

Hej på er ! :)
Kom hem från skolan för typ en timma sedan,
har suttit och disskuterat med Mats vart det finns nån fest på lördag,
men ingen vet! Finns bara "fjortisfester" ;p haha
Så vi får väl se hur det blir då på lördag om det blir mini fest
eller om vi bara åker ut och köra eller nåt.. Måste iallafall hitta
på något roligt eftersom det är Halloween!

Annars är det ju fredag imorgon för er som inte visste! :D
Och då har vi gymnasie tvåor halloweendisco för åk4-6.
Kommer antagligen bli rätt stressigt men det ska väl bli kul ändå,
hoppas jag iallafall! :p Jag ska iallafall vara utklädd som en djävul (a)
Kommer ha på mig lackleggings, en svart kjol, en svart topp
och en blus som jag fixat xD kmr antagligen se sjukt ut,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0