Happy -stressig- Halloween !

Godmorgon!
Sitter och ter frukost just nu, kommer bli ett snabbt inlägg
eftersom jag har mycket att göra nu innan bussen åker!
Jag måste packa ner massa saker som jag ska ha tills ikväll
och massa saker som jag ska ha tills idag på innebandy tävnligen.
Dessutom kommer jag inte hinna uppdatera idag,
efter innebandyn ska jag till syrran och duscha och sen
åka till skolan och dekorera tills discot ikväll.
Jag kommer inte komma hem förräns runt halv 12!
Men imorgon uppdaterar jag mer :)
Vi ses, ha en skön Halloween-fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

okey. :) hoppas innebandy tävlingen går bra!:)

2009-10-30 @ 07:56:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0