seeeeeeeeegt...

God morgon på er!
Jag kom hem runt halv 10tiden igår så jag orka inte uppdatera då,
va allt för trött så jag satt bara här en liten stund och sen
gick jag och sova.  Men idag borde jag va ledig från alla
fritidsaktiviteter så idag ska jag uppdatera bättre. :)

Just nu sitter jag och äter flingor med jordgubbssylt,
vi hade bara lite mjölk kvar och morsan blir hysterisk om jag
inte lämnar den lilla skvätten åt henne och hennes kaffe..
Det va extremt sött med jordgubbssylt så jag kommer nog
få en energikick av sockret snart, haha. Det är iofs bra
för jag är så trött så jag skulle kunna somna här framför datan..

med denna bild önskar jag er en bra dag
och så ses vi senare, pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0