Sometimes you just have to go crazy..

Hej på er! :)
Fick nyss datan, morsan har suttit och spelat på Facebook..
annars så sluta jag en timme tidigare idag, då åkte morsan
och jag till "Billiga hallen" och tänkte köpa bullor tills på onsdag
då tvåorna ska sköta serveringen på ettornas föräldramöte.
Men de bullorna jag tänkte köpa så va inte glutenfria så
ska imorgon och kolla till en annan affär och hoppas på att dom
har några gluten och mjölkfria bullor där.

Imorgon så blir det en jobbig dag.. måste vakna passligt tidigt
så jag kan följa med morsan till hennes arbete då jag börjar
två timmar senare, men tänkte att jag kunde sitta i skolan då efter
att morsan börjat jobba och då skulle jag kunna göra en
"pizza lista" och en inköpslista tills vi åker och handlar för discot.
På tal om discot, har jag hittat värsta peruken hemma
som jag tänkte att jag kunde ha på discot :D



Nej, jag är inte normal.

Sen jag slutar ju klockan fyra imorgon.. woho!..
Dessutom ska jag hinna öva på basläxan och sen ska jag på basövning
och teori, tror inte vi har nån bandövning iallafall xD
Så det är min jobbiga dag.. och säkert har jag nån läxa också, blah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0