Att vara normal eller att inte vara, det är frågan.

God morgon allihopa :)
Sitter och äter frukost nu på samma gång som jag
bloggar, bara för att spara tid! haha. Jag brukar va så seg
på morgnarna :p Annars så sov jag riktigt bra inatt,
önskade bara att jag skulle fått sovit minst 2 timmar till.
Har biologiprov idag nu då, får se hur det går..
Känner mig inte alls säker på detta :O Det är för mycket
information, är rädd att blanda ihop allt och
sen glömma hälften, haha..
Men men, nu ska jag fixa håret, borsta tänderna,
packa handväskan med de viktigaste skolsakerna
och dubbelchecka att jag har med listan i pärmen,
den ska inlämnas idag! haha

haha, puss puss på er :D ♥

Kommentarer
Postat av: vesna

riktigt bra jue =)

2009-09-18 @ 11:31:25
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: B L O N D i N A

sv:haha de vet jag inte riktigt :P

2009-09-18 @ 13:33:38
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0