Dagens "att göra"-lista

Godmorgon :)
Sovit gott? Det har typ jag, fast jag vakna några
gånger känner jag mig rätt pigg! Är lite sjuk i axlarna bara.
Undrar hur det kommer gå på intensivgympa idag om
jag är allt för sjuk i axlarna :o kanske blir ännu sjukare? haha

Dagens "att göra"-lista

~ skolan 8:50 - 13:20
~ hämta en lista med säljnings saker
~ blogga
~ läsa på prov
~ åka på intensivgymnastik
~ duscha
~ läsa på prov

Rolig dag jag har framför mig? inte direkt..
så här ser jag ut idag; luggen uppsatt och en helt
naturell sminkning, haha. ( Skulle vilja att mitt hår skulle
va lite mera självlockigt, eller ingenting alls!
)

Nu ska jag trycka i mig en macka och sen ska jag borsta
tänderna, och som vanligt ha brottomt till bussen, haha!
Vi ses senare idag :) ha de så kul i skolan ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

super:)

allt bra me dig?

2009-09-16 @ 09:09:46
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

de bara bra me mig:D

gördu?

2009-09-16 @ 15:06:59
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0