Dagens provläsning avklarad!

Hallådär :)
Nu har jag läst alla understreckningar i biologiboken,
och läst massa sidor som jag inte streckat under på..
Så jobbigt mycket att lära sig!! Alla faser i meiosen och i
mitosen och alla olika alleler och gener och blablablaa..
Det blir nästan för mycket tycker jag xD
Ska bli skönt att det är fredag imorgon, då slipper jag iallafall
läsa på prov tills på söndag.. Fast borde nästan läsa
hela helgen för jag fattar ingenting av samhällsläran..

Annars så tänkte jag gå och lägga mig om en liten stund,
är helt slut av allt läsande och all info..
Ska bli skönt att få sova, hihi :D älskar att sova..
Och dessutom så har morsan sålt lite till saker nu så har
jag tjänat 99€! minus 77€ för resan.. men det är bra eller hur?
Det är ju typ mat för två dagar! Bara massa shopping
pengar kvar nu då! hihi, shoppa shoppa shoppa *beroende*

Hur har ni haft det idag annars då? :)

Kommentarer
Postat av: agnes johansson

sv: haha häligt :p

2009-09-17 @ 21:25:17
URL: http://imnotyourbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0