Det mysigaste med vintern.

Hejj på er :)
Fick inte läst så mycket samhällslära..
Min syssling och hennes farsa kom över på kaffe
och dom åkte hem för kanske 30 minuter sedan, så har
bara skummat igenom det viktigaste, haha :p
Går det käpp rätt åt h*lvete så är det bara att ta om det
senare, så enkelt är det med det !

Nu tänkte jag sitta här en liten stund och sen ska jag
gå i bastun :) Finns inget skönare än att gå i bastun
då man fryser! Det är det skönaste man kan göra!
Och på vintern då man kommit ur bastun, sätter man sig
vid brasan och kollar på nån film som går på tv.
Och lite ljus är på tända och snön ligger ute och det
är mörkt och mysigt :) det är det bästa med vintern!

(bild lånad från google)

BTW! Jag fick en till kusin igår kväll :) en liten flicka! hihi.

Kommentarer
Postat av: Daja

har du sett mig i MQ's byxkampanj? :P hihi

2009-09-20 @ 22:44:41
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar ingen orsak! ^^

2009-09-20 @ 23:18:40
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0