Lösnagelproblem! Hjälp mig!?

Goddagens :D
Hur har er skoldag varit idag då?
Själv har jag bara haft prov, som gick rätt hyffsat,
och 15minuters provrepetition, helt onödigt egentligen..
Åkte till syrrans lägenhet en sväng efter skolan,
tvätta hennes balkong, haha, blev riktigt rent och fint!

Ikväll ska jag och käka pizza med Jeanette :D
Eftersom Adde är borta och Jeanettes pojkvän kommer
hem senare på kvällen, så tänkte vi att vi skulle hitta
på något tillsammans så vi inte behöver tråka sönder ;p
Imorgon på dagen/kvällen åker jag till Adde då han
kommer hem.. och stannar där tills på söndag..
Blir stressläsning då på samhällsläran xD
Men tänkte läsa lite idag så jag inte behöver
stressa igenom det på söndags kvällen, smart va?

Men nu undrar jag,
hur länge ska lösnaglar torka
innan man lägger på dom då man målat dem?!

Då jag målat dem och väntat typ 15 minuter så då jag
skulle lägga på dem så blev lacket värsta format efter
mitt finger :( så hur länge brukar du vänta innan
du lägger på dina lösnaglar?


Haha, så ser jag alltid ut då jag funderar! *inte*
Men mitt ena ögonbryn brukar faktiskt "åka upp" så där
som på bilden, rätt ofta tillochmed, haha! :D

Kommentarer
Postat av: B L O N D i N A

sv: jaa helt sjuk!



hah,jag har ALDRIG haft lösnaglar och kommer nog aldrig ha. Jag klarar inte av att ha långa naglar, de funkar inte ^^

2009-09-18 @ 14:19:17
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: B L O N D i N A

sv: haha ja, jag klarar inte av långa naglar ^^

2009-09-18 @ 14:31:29
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0