Skolan och utbildningar.

Hejsan :)
Kom hem från skolan för inte så länge sen,
skrev ju samhällslära idag, gick väl sådär. Får se vad
det blir till då vi får ut proven ;p Imorgon har jag sista
provet för den här perioden, har modde (svenska).

Har nyss skrivit en kort essä om en plats som vi tecknat i
bildkonst, jag skrev om min mormors sommarstuga xD
Den har så vacker utsikt så det va ett ganska enkelt
val då vi skulle välja en plats som betyder mycket för mig.
Nu tänkte jag göra nästa periods läseordning,
har full period.. :/ Men det betyder mer håltimmar i slutet
av 2an, wohoo! Kan inte riktigt förstå att jag går i
2an redan xD Bara ett år kvar så får man utbilda sig
till precis vad man vill :) (Vi har inte samma gymnasie-system
som ni har i sverige, vi får ingen utbildning utan bara
mycket mera kunskap än de andra, haha ;D )
Men frågan är, vad skall man utbilda sig till efer gymnasiet?
Inredningsarkitekt? Lågstadielärare? Advokat? Veterinär?

Den frågan måste besvaras inom ett år då.. men är nästan
helt säker på att det blir inredningsarkitekt eller lågstadielärare :)
Men nu återgå till att göra andra periodens läseordning!
Vi hörs, ha det bäst!  pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0