Och förståss utan resultat!..

Hallå :)
Kom hem för typ 15 minuter sen.
Modde provet gick skit typ, fick inte ihop nån text
längre än en sida så vi får väl hoppas på att det jag fick
dit skrivet duger för rätt höga poäng, annars vet ja inte..
Det är faktiskt väldigt svårt att skriva textkompetens ;s
Men iallafall, efter provet gick jag till Logen, där morsan jobbar,
och käka lite kräm och sen kom farsan efter morsan
och mig åså åkte vi hem :) haha..

Ikväll ska jag på bas- och bandövning, woho..
Men efter det tänkte ja åka till Adde och sova :)
Är ledig från skolan imorgon! Men eftersom Adde ska på
praktik och sen efter det åka till Vasa, så tänkte jag att
morsan får komma efter mig på samma gång hon åker
till vasa på morgonen, så kanske får hem lite nitar :D
Och såklart måste jag ha en Anorld's munk.. yummey!

Just nu letar jag olika inredningsbyråer, men förståss
hittar jag inga i trakten jag bor! Skit ställe det här :(
Men men, bara att leta vidare i hopp om att jag hittar nåt
som inte är allt för långt borta! ( Funderar på att sommarjobba
där, ja vet att det är långt till sommaren, men ändå ;] )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0