En mardröm som skrämmer livet ur mig..

Inatt hade jag en marddröm som jag drömt
flera gånger, jag hatar den verkligen!
Varje gång går vi (syrran jag och några jag inte kan
säga vem dom är eftersom jag aldrig minns)
in i skogen som är bakom vårt hus,
(men den här gången åkte vi bil in dit..? )
det är mörkt och det ligger snö överallt, men man
kan urskilja lite stenar och mossor på vissa ställen
och träden är stora men växer ganska glest ..
Sen då vi kommer in en bit i skogen så går vi plötsligt,
och då kommer massa vit-gråa vargar med klarröda ögon..
De kommer i typ 2-3 grupper med 3 vargar i varje,
de smyger sig på oss men attakerar bara mig..
Vaknar alltid då och är livrädd :( Hatar verkligen den här
drömmen ! Det är den äckligaste och verkligaste jag
någonsin drömt och den skrämmer vettet ut mig ;<
De liknar lite på dom här, fast dom är lite ljusare.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag ha å drömd naa me vargan tå ja va mindär .. na liknand.. å e va rektit otäcka dryömar å :P

2009-09-18 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0