Färgar håret.. SNART FYLLER JAG 17! :D

Hallå där! :D
Just nu sitter jag här och väntar på att hårfärgen ska "torka"
så jag får gå och tvätta ur den och sen klippa mig :)
Blir som sagt en lite mörkare färg, hoppas jag.. haha.

Har hunnit va på bandövning ikväll åxå, övade några låtar
tills skolkonsären som vi kommer ha i Malax och här i Närpes,
den 6 oktober, två dagar före jag fyller 17! (Från en sak till en annan..)
Längtar tills jag fyller, för då får jag smörgåstårta och vanlig tårta!
Älskar tårtor, mums mums mums!! :D
Många har frågat vad jag vill ha till födelsedagspresent,
men för att vara ärlig, så har jag ingen aning!
Det ända jag verkligen behöver eller vill ha är The Sims 3,
Babyliss iCurl locktången och pengar, haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0