Filmkväll, romantik, sovdags.

Hallå alla trötta och inte trötta läsare :)
Har nyss kollat klart filmen, den va rätt bra, men blev
värsta arg på vissa ställen då killen betedde sig som skit!
Han värsta vänsterprassla med alla tjejer och då kvinnan som
han var gift med frågade om en överänskommelse att
hon skulle få se den personen hon va kär i, eftersom de
inte älskade varandra längre typ, så blev han värsta arg
och behandla henne som skit :O hatar såna killar!
Killar ska va snälla och riktiga gentlemannar ;)
Gärna väldigt romantiska också, hihi!


Men nu tänkte jag gå och lägga mig :) Vi hörs i morgon!
Uppdaterar antagligen före jag åker till Adde.
Pusspuss, sov sött! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar tack så mycket! :)



jag brukar inte klara av såna där snuttigull-kärleksfilmer överhuvudtaget faktiskt ^^ hehe

2009-09-19 @ 00:14:15
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Emilia

Godmorgon ,allt bra? :)

2009-09-19 @ 08:54:33
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0