Har man otur så har man..

Haj blogelibloggen ;D haha.
Blev ingen musiklinje i den här perioden heller,
för lite tvåor för att vi skulle ha nåt att göra.. Treorna ville
va för sig själva då det är deras slutprojekt så..
Får bara vänta 6veckor till nu då för att få ha musik! :(

Så nu har jag håltimme på den här positionen,
det ska väl bli skönt, men är lite skrajj att jag inte kommer
ha tillräckligt med kurser sen, men jag går ju iofs på
legato och på intensivgymppa som jag får lite kurser för :)
Men btw, jag har ändrat lite på bloggen nu, har fixat nytt
typsnitt för texten , hoppas det syns för alla!
Och nu ska jag läsa lite på finska tänkte ja.. *orka*
Vi ses senare, xoxo, puss å kram x)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0