Hata måndagar/ Hata min utväxt.

Godmorgon alla sömntutor :)
Vakna utan problem idag, gick riktigt fort att stiga upp!
Efersom det gjorde det sitter jag här lite tidigare än vad jag brukar
och behöver inte stressa :D Hatar att stressa, usch!
Idag slutar jag en timme tidigare, då kommer morsan efter
mig och så ska vi åka och handla mat och lite snacks
till bussresan till Helsingfors imorgon! woho!
Värst att man måste vakna 5 på morgonen i morgon då..
Annars idag så ska jag förhoppningsvis färga mitt hår lite mörkare!
(så jag slipper den hemska utväxten.. + blonderingen sliter för
mycket på mitt hår.. Och jag trivs bättre i mörkare hår (; )


haha, på första bilden är jag ledsen för min utväxt är så ful xD
Men nu ska jag fixa mig klart och gå till bussen en gång!
Vi ses senare, pusspuss ♥ Hade så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0