Heeelsiingfooooors!!!!! [+ Ipoden har blivit utägd!]

Goddagens ;D
Nu har morsan och jag varit och handlat klart!
Fick hem allt gott jag behöver till bussresan (lite godis,
chips, riskakor, mountain dew och vindruvor), dessutom
fick jag hem två paket med hårfärg! Så ikväll blir det klippning
och färgning
som gäller förutom packningen! :)

( I LOVE MY SAMSUNG T10 <3 Ipod, skit ner dig, du är utägd! )
[ you have to love touchscreen <3 ]
Jag åker ju till Helsingfors två dagar nu (som de flesta redan vet)
kommer inte uppdatera förräns på torsdag..
Har varken trådlöst internet eller bärbar dator,
så kan inte uppdatera fast jag skulle vilja.
Men kommer däremot uppdatera lite till ikväll då jag hinner :)
Och nu ska jag packa i ett bikini, en handduk och lite
extra kläder! Vi hörs senare idag, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0