HJÄLP MIG ! ♥

Har den nya bakgrunden nu :)
Tycker ni den blev för ljus? kanske jag ska byta den
mot nån ljusgrå eller mörkare ? kan inte bestämma mig !
Vet inte ens om jag tycker om den här bakgrunden..
Vad tycker ni jag ska göra med den?!


Det ända jag gjort idag är att fixa med headern
och bakgrunden! Har tagit en rätt bra stund att få dem.
Och höll på med bakgrunden än j*vligt bra stund!
Men är inte direkt nöjd med den så därför behöver jag er hjälp:)
Nu tänkte jag ta det lungt en stund och bara chilla på
facebook och kolla några bloggar, nån som har en
intressant blogg?
Skriv en kommentar så får jag kolla er blogg!

Kommentarer
Postat av: sveaj

HAHA NEEEJ, så himla sött! :D haha

2009-09-03 @ 20:17:03
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; tack så mkt ! ;p jag tycker bakgrunden blev bra <3

2009-09-03 @ 21:01:19
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0