Kissie eller Paow?

Haalå :)
Ska snart åka till syrrans lägenhet, morsan tvingar
mig eftersom jag ändå ska på intensivgymppa ikväll kl8..
Så blir inget uppdaterande förräns efter 9 :/


Annars, vem tycker ni bättre om ?
Paow eller Kissie?

Själv tycker jag nog Paulina, men jag läser Kissies blogg
oftare eftersom hon skriver så sjuka saker ibland,
ja menar, kissies new boyfriend? Hade hon inte ren kille? ;s
Iofs kollar jag bådas bloggar varje dag då jag kollar igenom
bloglovin :) Men däremot, palla följa Dessie? hon ä bara för jobbig.
* Sorry alla Dessie fans *

Kommentarer
Postat av: Denise

paow absolut :D men paow je it na utan dessie :D

2009-09-24 @ 15:31:55
URL: http://denoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0