Lady Gaga, en kille?

Läste detta på expressen nyss:
"Bilder från en konsertvideo som publicerats på Youtube.com
har satt i gång ett rykte kring att sångerskan Lady Gaga är hermafrodit -
det ser ut som om det sticker ut någonting under kjolen.
Sångerskan har tidigare bloggat om ryktet - och bekräftat det:
”Jag har både kvinnliga och manliga genitalier,
men jag ser mig själv som kvinna.
Det är bara en liten penisbit och stör inte så mycket.” "


Vad skall man tro om detta?:O Jag menar, man ser ju klart
och tydligt
att det där inte är "kvinliga saker", men vi har
ju sett flera omgjorda videor förut så kan detta vara
en av dem? Men varför skulle Lady Gaga säga sjäv då att
hon har både kvinnliga och manliga genitaler? Eller är det
en lögn som tidningarna dragit till med?
Och senare i artiklen står det att hon avfärdar
hermafrodismen och kallar ryktet befängt.
Vad skall man tro om detta?!

Läs hela artiklen här

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: HAHA han är as sur där :P

2009-09-04 @ 16:40:58
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0