Min lilla Tusselina♥

Nu har jag hjälpt min mormor med det viktigaste
då man har en blogg :) t.ex. hur man laddar upp en bild,
hur man skapar ett inlägg och allt möjligt sånt ;p hihi

Men vet ni vad? :D Jag ska få en liten kissekatt!
En liten Tusselina aka Tusse ♥ hihi!
Kolla va söt hon är <3 (eller han.. vet inte än :O måste kolla efter
detta inlägg! men hoppas iallafall det är en hon!)

Min andra katt, Misse, kommer säkert bli as sur och typ slå till
henne, men då fan får hon med mig och göra!
Ingen ska va dum med min lilla Tusselina :) Värst med Tusse
är att hon är lite blyg.. men det får vi ändrat så fort hon
kommer hem till mig ikväll! Är överlycklig just nu!<3

Ska snart börja rita på teckninguppgiften jag prata om
imorse, tänkte rita av havet här :) (mormor bor vid havet!)
Tycker utsikten är så fin här, riktigt mysigt ställe att slappna
av vid. Ja va här rätt mycket då jag va mindre, simma och
massa sånt, men nu tycker jag det är för kallt, haha.
Så nu för tiden då jag sitter här kollar jag bara på utsikten
eller sitter och spelar kort med mormor & mamma.
Eller så sitter jag och bloggar... haha :D
Men men, dags att checka könet på kissen, hihi ♥
Vi hörs senare! Ha de bäst! puss&kram sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0