Min msn, haha .

Här kommer en "intresse klubben antecknar" bild!
(vet att ni vill se vem som är online, men ifall någon
vill vara anonym ska dom få va det ;) hihi.
och ja, jag har många fler på msn, har kanske 130 kontakter..)

OMG JAG HAR SÅ MÅNGA MAIIIL !! JAG ÄR KÄNDIS!!
*host* alla mina mail är från facebook.. haha :p

The scorpions - Send me an angel är så bra ! <3
En av mina "långsamma" favoriter :)

Annars, förstår ni vad som står där på finska?
jag fattar inte iallafall :D Det är nåt med..
batteri berättar ackans.. något? haha, suger på finska :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

He står att ett blixtrande batteri berättar om din akkus tillstånd (eller som hu myki he e kvar :b)

2009-09-08 @ 19:21:00
URL: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0