Muuuumsigt värre !

Hallå där :)
Kom hem från Adde för typ halvtimma sen,
han och hans syrra hade kalas idag :) Adde fyllde
för typ en vecka sen och hans syster fyller om typ
en vecka, så de har kalas gemensamt då de fyller så
nära varandra :) Det tycker jag är rätt bra igentligen..
Fast det betyder ju mindre tårta för alla.. haha :D
Jag älskar verkligen tårta, speciellt smörgåstårta! <3
Muumsigt värre ! Finns ingen bättre "mat" än smörgåståtra!

Annars hade jag sjukt roligt igår fast jag säkert skämde ut
mig rätt rejält några gånger.. och det blev lite sämre på
kvällen, men det löste sig :) och jag hade med 48€ men
kom hem tillbaka med 42€ så det va ju sjukt bra för en
utekväll! Tycker jag iallafall ;P haha..

Måste klaga lite nu också.. Har haft rätt många besökare
på sista tiden, men ni är jätte dåliga på att kommentera så
jag får se er blogg ! :( Mera kommentarer = mer för mig att
läsa = jätte bra !
Så kom igen ! Lämna en liten kommentar :)
Jag svarar på alla kommentarer dessutom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0