Packlista tills jag åker till Helsingfors!

Nu har jag gjort en liten lista med vad jag måste
ha med på tisdag då vi i gymnasiet åker till Helsingfors!

Finns säker saker jag glömt, men det viktigaste
är iallafall med ! *hoppas jag* Ska iofs inte börja packa
förräns på söndag. Det är ett måste att börja i tid med packandet!
Man blir allt för stressad om man lämnar det till kvällen före
man åker, "that's a big no no!" ;p
Så ett litet tips, börja packa redan två dagar före du åker
och kolla sedan igenom minst en gång att du har med allt du
skrivit upp på din lista. (Ja en lista är ett måste om man
vill va säker på att inte glömma någonting hemma)
Funkar alltid :) Gör jag en lista och checkar sedan igenom
den en extra gång, så glömmer jag aldrig något riktigt vikigt hemma ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0