Piercingar och tatueringar

Jag är verkligen på G att göra en ny tatuering!
Eller en till piercing! Det är något av det finaste och
coolaste som finns :) Jag skulle vilja göra en tatuering
på långfingrets sida eller på handleden. Och jag skulle vilja
göra en piercing i läppen eller tungan. Så snyggt!

(Bilder lånade från tribe.se)
Och hur coolt är det inte då en gammal gubbe har piercing
i läppen? :D Det är ju för sjukt coolt! Lade bara till dom där
bilderna under för att det såg så coolt ut, haha xD

Här är en blandning av olika coola tatueringar.
Jag skulle gärna göra en tatuering med UV-ljus :D skulle va
as coolt, men dom säger att det inte är så bra om man reser
mycket, för det är nåt i bläcket som får dom där sakerna att
pipa då man ska gå och checka in sig till flygterminalen ;s

(Bilder lånade från gaddad.se )

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

KÄRLEK !!!

2009-09-21 @ 16:03:39
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

viva.la.sarah



de är jag på gaddad!

2009-09-21 @ 16:04:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0