Ta livet av mig, mamma!

Hallå där :)
Kom nyss hem från Adde, kanske 20minuter sen.
Va mysigt att komma hem och träffa min tokiga Tusselina,
haha, hon har så mycket energi så jag tror nästan hon har
tagit några enegipiller eller nåt, haha :p Söta tokiga kisse! ♥
Annars så har vi inte gjort så mycket den här helgen heller,
på lördan va Adde och arbeta med hans farsa i 5 timmar,
så då läste jag "Ta livet av mig mamma".. Väldigt omtumlande
bok måste jag säga, riktigt skrämmande.. ;s
(Handlar om en mammas syn på då hennes dotter fick
anorexia vid 11års ålder och fick återfall vid 15års ålder
och det tog 4år innan hon blev frisk.. Dotern blev sondmatad
i ett helt år för att hon vägra äta!
Tänk, att inte äta någonting
på ett helt år, utan att bli matad med slang! Hemskt..)

Btw, då jag skulle åka hem från Adde, då vi stod och
pussades före jag skulle gå ut, så kommer Tusse där och
hoppar upp och vill va med! Aww, hur sött är inte det? ;) hihi.
Men nu, på väg att packa lite saker tills på tisdag,
HELSINGFORS! WOHOO! ska bli så kul :D

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Jo, jag mår också bra! Har du gjort något skoj idag?

2009-09-27 @ 19:40:07
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Josse

hande va no grymt bra, fast skrämmand.. men tänk att man faktist ork skriv en sånde bok!!

2009-10-01 @ 10:03:36
URL: http://tossjoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0