Tisdag, den sega dagen..

Godmorgon! :)
Jag har en ganska seg dag framför mig idag..
~ först skolan 10.25-16.00, 2xModde, 2xGeografi, 2xGymnastik
~ Hem 16.00 -> lata mig lite och käka
~ Basövning 17.45 -> Bandövning? (Beror på vad läraren tycker
om jag ska spela eller sjunga?)
~ läsa på prov
~ Fundera på vad jag skall göra på fredag
då Adde antagligen är ute och campar med sin klass.

Hur ser er dag ut idag? :) Troligtvis roligare än min antar jag?
Men nu skall jag äta någonting, fixa håret, borsta tänderna
och åka till morsans en kompis en sväng, sen till skolan :)

Annars köpte jag ett läppbalsam med sfp25 igår!
och med massa mjukgörande oljor och sånt, jätte bra :D
Men nu blir jag försenad igen.. haha !
Vi hörs senare, ha det bäst! pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: ja samma här, jag gillar den första bättre :)

2009-09-15 @ 10:23:28
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: emelie

DU får göra det bästa av situationen, ha en bra dag!

2009-09-15 @ 10:47:42
URL: http://celebratelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0