Tokiga lilla Jonna...

Hallå där!
Kom hem från vasa för inte så länge sen :)
Det ända jag fick hem va en fyrkantig cool blomkruka
och en söt växt! (Gillar inte blommor riktigt, bara rosor och
såna fina romantiska blommor xD Därför vill jag bara ha
olika palmer eller gröna växter, haha.)

Annars så gjorde inte Adde och ja så mycket igår,
bara kolla en film och nåt sånt :) Vi kolla the boat that rocked,
den va faktist bra, ni borde se den bara för att se den, haha.
Nu har jag inget att göra tills klockan är 8, då ska jag
på intensivgymnastik. (är helt utan kondition så får se hur
det går idag då, haha. kommer väl stärva ihop xD )

PS. SNART BLIR DET HELSINGFORS I TVÅ DAR!
Bara 6 dar kvar! wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0