Tråkigaste skoldagen ever..

Hejdär ! :)
Kom nyss hem från skolan, har varit en astråkig
skoldag.. Hade 2 samhällslära som jag trodde jag skulle
dö på, så jävla tråkigt ! Och den där gubben tar inte hänsyn
till hur vi elever vill och kan lära oss, utan han bara pladdrar
på där och typ 2 personer orkar lyssna vad han gnäller om..
Sen två geografi.. blablablaa orka orka orka xD haha.
men sen en modde som va rätt kul! Vi va i par och
hade varsin karaktär vi skulle spela. Vi fick olika adjektiv
som tex. våldsam, arg, glad osv~ åså skulle vi spela det då :D
Men efter det hade ja två biologi, rätt intressant..
men ändå rätt tråkigt :p haha.. Och skoldagen gick
ju inte lättare då jag hade mina glasögon hemma..
haha.. men nu sitter jag här iallafall! :)
Ska hjälpa min mormor med hennes blogg, haha.
Hon ska lägga upp sina hantverk och sånt på den,
och typ sälja? eller ja vet inte riktigt, men nåt sånt iaf!

så vi ses senare, pusspuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0