Vad kan det va?!

Goddagens :D
Har varit en jätte tråkig dag i skolan idag..
Har bara haft dubbeltimmar typ.. Börja med 2 Samhällslära,
as tråkigt ! Sen hade ja 2 Geografi, as tråkigt det med..
Sen hade jag en modde, trååååååk.. och sen två biologi,
som är rätt tråkigt åxå, haha xD
Om nästan 2 veckor börjar vår prov vecka, kan inte
förstå att en period nästan gått redan! Tiden flyger fram
i gymnasiet nästan.. Nästan lite roligt, haha :p

Vet inte alls vad jag skall hitta på ikväll..
Vill att det ska va fredag nu istället :D då får jag va
med Adde <3 och förhoppningsvis hinner morsan och syrran
hem så jag får hem Addes försenade födelsedagspresent..
Vad kan det va jag köpt till honom? Ni får inte veta
förräns Adde fått presenten ! mohaha >:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0