Min lilla fula bula.. haha :D

Hallå där! :)
Kom nyss hem från skolan, sluta klockan 4 idag så..
Hade gymnastik två sista timmarna, läraren va
ovanligt sträng idag :o tror hon hade vaknat på fel sida..
Vi hade iallafall friidrott, vilket jag hatar enormt mycket.
Ända som är ok inom det är spjut xD

Iallafall så käka jag nyss, kantarellomelett ;p
va väl helt okej, såg kanske inte så gott ut men
smaka rätt bra ändå, haha. Tur att man gillar svampar,
eftersom farsan har vairit och plockat gud vet hur
många liter svamp! Svamp i nästan alla middagar
just nu typ, haha :p Men från en sak till en annan!
Idag anmälde jag mig till en intensivgymnastikkurs
som min kompis Jennifer håller på onsdagar :D
Ska bli skönt att få upp konditionen på ett roligt
sätt! Och få bort den lilla fettbulan på magen;) haha.

syns kanske inte så bra, men där är min lilla fula bula xD
inte så mycket att skämmas för kanske, men jag
vill iallafall ha bort den! Säg vad ni vill men så är det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0