Jag "älskar" den här killen..

Hallå där alla söta :)
Adde åkte hem för typ en halvtimme sen,
hans farsa skulle bort nånstans och Adde hade nåt test imorgon..
Så jag blev lämnad hemma ensam, haha, inte mig emot ;p
Idag har jag inte gjort något alls nästan,
då Adde sov så kolla jag på Alice in wonderland och myste
med min lilla Tusselina.. och sen efter han vakna så har vi kollat
hur många avsnitt av My Name Is Earl som helst, haha.
Dessutom har vi kollat på idol repriser på tv,
och så kolla vi lite på Hells Kitchen xD och det är vad vi gjort idag!

Annars så "älskar" jag den här killen!  Han sjunger så underbart!

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: usch, jaaa

Förlåt för sent svar!



Förresten, har du några tips på några riktigt bra böcker du läst? Tipsa mig gärna! :)

KRAMAR! // noescape

2009-09-13 @ 17:38:51
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0