Hoodies ♥

Hallå där!
Sluta skolan 13:20 idag, så har suttit hemma en stund nu.
Morsan och syrran börja nyss åka ner till båten i Åbo,
de ska över till stockholm och hämta lite av syrrans saker..
Och jag fick inte följa med då jag av sjuk nästan hela förra veckan :(
buhuu! Jag som ville åka båt och shoppa lite i stan..

Men men, blir väl att ta en sväng in till Vasa nån dag snart,
måste ju ha nya höst kläder och lite andra småsaker :D
Något jag verkligen måste ha till hösten, förutom nya boots,
är en mysig tjock kofta eller hoodie ! Älskar att sitta och
värma mig i en mjuk tjock tröja då det är kallt ute :)
Här är två stycken jag skulle kunna tänka mig just nu;
En rosa och svart randig från shock<3

och den här vita med rosa öron från Melba.se <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan hyör åv de na ifall du kmr ti vasa naon, om du kmr vill säij månda-frida :D

2009-09-02 @ 15:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0