Tisdag

Hallå på er :)
Kom nyss hem från skolan, skulle egentligen ha gymnastik
till klockan 4, men eftersom jag fortfarande är lite sjuk
så skippa jag den.. haha ;D Hade sovmorgon i morse åxå :)
Fick sova tills klockan va 9, åså börja jag med två modersmål
25 minuter över 10.. Vi kolla på Masjävlar, den va rätt tråkig..
Men bättre än att skriva essä iallafall, haha :D
Hade två geografi efter det, va rätt segt.. gjorde typ ingenting
förutom att strecka under i böckerna och sånt tråkigt..
Och före bussen gick hem hade jag en håltimme,
och då satt jag inne på facebook och gjorde massa tester.
och spela farmville förståss! hihi ;p

Annars ska jag på basövning, första för min del, idag.
Missa första lektionen och va sjuk andra, haha.
Ska ha några lektioner med bas och sen då jag klarat
Prima vista provet så får jag börja på sång :D
(kommer aldrig klara prima vistan för jag kan inte läsa
noter i F klav.. blandar ihop det med G klav ! >.< )

Dagens låt; The Scorpions - Send me an angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0