Trött, tröttare, tröttast?

Hej på er :)
Har läst på prov nu en stund, typ en timme.
Va en sväng till syrrans lägenhet efter skolan med några hyllor
och saker innan vi for till morsans jobb och hämta listan och
käka lite på samma gång. Efter vi kom hem snodde syrran datan
för att hon skulle göra nåt arbete till sin skola så då passa
jag på att läsa lite på geografi :) Tänkte nästan somna.. haha.
Klockan 8 börjar intensivgymppan, så har några
timmar till att läsa.. Det är rätt jobbigt att läsa måste
jag erkänna.. mycket text och mycket information..
Kommer gå rätt mycket tid att läsa framöver då vi har
prov, så vet inte hur många gånger jag hinner uppdatera
nu då vi har provvecka, vi får se det med tiden, haha.

Ett tips då man är trött och läser på prov, lyssna på lite
svänging musik eller nåt som du gillar så blir du genast lite
piggare :) Fungerar alltid för mig! Just nu lyssnar jag på denna:
Anna Abreu - Music Everywhere

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör ja med. lr läxförhör:)

2009-09-16 @ 15:25:43
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0