Jonna Has A Happy Face !

Hejdär :)
Har varit rätt tråkigt i skolan idag..
börja skoldagen med två biologi, de va rätt intressant!
sen hade jag en modde då jag läste och gjorde några uppgifter..
Sen så hade vi geografi, vi skrev lite å hade tråkigt xD
sen hade vi två samhällslära, as tråkigt..
På andra samhällslära timmen va nästan halva klassen
borta, vissa va på nåt möte och vissa hade trott att
vi slutat eftersom läraren gett oss läxan redan, haha.
(vi hade varit på ett möte på 15minuters rasten, berättar
snart mer om det!)
Resten av klassen som läraren varit
och hämtat till soffan,eftesom typ alla trodde att vi inte hade
nån mer timme, så satt med en dator på pulpeten och
knapra på med den, haha ! Så nästan ingen följde
med
, haha, så sjukt ;p läraren sa inte ens till? haha!

Men mötet jag berätta om tidigare som va på 15-rasten,
så Mikael (världens coolaste lärare!) berätta till oss
att vi skulle få åka hela gymnasiet (typ 150 pers..)
till Helsingfors på en musikal/teater som heter Play Me!
Sen om vi bestämmer oss att va två dagar i Hesa,
så får vi åka och shoppa och sova på spa hotell
och allt sånt kul :D längtar ! Här kan ni läsa mer om
Play Me ; http://www.playmeon.net/

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ska på hede PlayMe jag o :D

2009-09-07 @ 18:11:49
URL: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0