Ett prov avklarat, 3 kvar .

Tjenare :)
Kom nyss hem, har bara varit till syrrans lägenhet
och fixat några saker och sen va ja till en affär och köpte
lite chips och ett juice paket så jag orkar läsa på prov idag.
Kan inte läsa på prov om jag inte har något att äta brevid mig!
Haha, någon annan än jag som har såna sjuka vanor? ;)
Annars tyckte jag att geografiprovet gick bra, får väl se
vad läraren tycker nu då bara, haha.
Bara 3 prov till nu då.. Biologi, Samhällslära och Modde..
tråktråktråk :( Kommer antagligen få jätte dåligt i
samhällslära.. dålig lärare + tråkig ämne = inte bra..
Nästa period är rätt jobbig.. har Biologi igen,
finska, USCH! Engelska, hälsokunskap och musik.
Eller, det är bara ett ämne som är jätte jobbigt
och det är finskan, hatar det med hela mitt hjärta,haha.

Men nu, läsa på biologiprov!
Vi hörs senare :) ha de så bra! pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Min meed! :D

Vad görs då? KRAMAR PÅ DIG! :)

2009-09-17 @ 16:58:12
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Jen

Vilken är din favorit film?

2009-09-17 @ 17:02:02
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0