Va inte blyga ;)

Ska börja leta mig iväg till sängen snart!
Har två håltimmar imorgon på morgonen så får sova
till klockan 9 ! (Tack vare min kompis Jeanette!
Skulle det inte va för henne skulle jag vara tvungen att
vakna kl7 och ta bussen eftersom jag inte får åka moppe
pga min hostmedicin och morsan är i sverige och farsan
får inte köra då han blivit opererad i axeln..)
Ska bli skönt med en sovmorgon :) och att vakna och känna att
det är fredag är nästan ännu bättre! För två sista timmarna imorgon
har jag bildkonst! Och sen på kvällen får jag träffa Adde :)♥

Men vi hörs imorgon ! Puss på alla mina sötnosiga läsare ♥

Kom ihåg att ge en liten kommentar så jag får kolla in er blogg !
Behöver verkligen nya intressanta bloggar :) <3

Seså kommentera nu då, va inte blyga ;) hihi ! ♥

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; nej ja tycker den e najs, eftersom du har vitt i headern ;p

2009-09-03 @ 21:23:58
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0