Världens bästa krydda.

Heydär :)
Kom nyss hem, har bara fixat lite mat och käkat.
Blev mangocurry-kryddade biffar med klyftpotatis ;)
Älskar den kryddan :D Har inte sett den här i Finland,
men då morsan och syrran va till sverige tvinga jag dem
att köpa hem den, hihi! Den är jätte god! :)

Annars idag så va jag till optikern, hon tyckte att linserna
passade riktigt bra, dom rörde sig som dom skulle då jag blinka
och allt sånt :) Så ska använda upp resten av linserna jag har
och sen ska jag bestämma mig om jag ska köpa månadslinser eller
köra med dagslinser. (Tror nästan jag kör med dagslinser,
orkar antagligen inte använda dem varje dag ändå, haha)


Tror jag ska spela lite bas nu, sen läsa lite på geografi
och sen ska jag antagligen sitta här och sega lite.
Vad ska ni göra idag då? Nåt kul som händer? :D

Kommentarer
Postat av: emelie

SV; Det vart bara en ny topp :) hihi

2009-09-14 @ 16:55:19
URL: http://celebratelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0